Szállítási és átvételi lehetőségek:
Személyes átvételre, termékért csak akkor jöjjön, ha már telefonon vagy SMS-ben jeleztük Önnek, hogy a termék átvehető.
0-10-kg-ig 1.790,-
10-20 kg-ig 1.990,-
20-30 kg-ig 2.490,-
30-40 kg-ig 2.990,-
40-50 kg-ig 4.490,-
50-80 kg-ig 6.990-
80-100 kg-ig 9.990,-
100-150 kg-ig 14.990,-
150-200 kg-ig 19.990,-
200-500 kg-ig 25.000,-
500-1000 kg-ig 29.990,-
1000 Kg felett egyedi szerződéssel.
Térfogatsúly alkalmazása nagy terjedelmű küldemények esetén:
hosszúság (cm) × szélesség (cm) × magasság (cm) = súly (kg) / 6000=Felszámolt tömeg.
Ezt a termékek árán felül kell fizetnie!
A futárszolgálattal a csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol napközben Ön elérhető (pl. munkahely).
A futárszolgálat kétszer kísérli meg a kézbesítést.
A futárszolgálat a csomagot minden esetben csak a megadott házszámig szállítja, emeletre udvarba stb. bejuttatást az ügyfélnek kell megoldania. Nehezebb, hosszabb tárgyak kocsiról leemeléséhez a futár esetenként kérheti a megrendelő segítségét. Amennyiben ezt a megrendelő nem tudja biztosítani, a rendelés leadása előtt telefonon egyeztessen cégünkkel.
Sikertelen kézbesítés:
Kérjük vegye figyelembe, hogy az át nem vett csomagok szállítási költségét a Megrendelőre terheljük amennyiben a feladási értesítés előtt azt nem mondta le!
Valamint az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Megrendelőt terhelik!
Kérjük a csomagot kézbesítéskor - még átvétel előtt - szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és NE VEGYE ÁT A CSOMAGOT! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át!
Utólagosan észlelt sérülésre vonatkozó reklamációt, a futárszolgálat maximum a kézbesítést követően 24 óráig fogad el!
Sajnos utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt
nem áll módunkban elfogadni!
Visszaküldés:
Amennyiben terméket szeretne visszaküldeni cégünk részére (méretprobléma, téves rendelés,vásárlástól való elállás, csere, miatt)
mindig egyeztessen cégünkkel a termék nagyságának megfelelő leggazdaságosabb visszaküldés kiválasztásának érdekében. Cégünk kedvező díjszabású futárszolgálattal dolgozik ami minden esetben olcsóbb mint a Posta. Ha mégis egyénileg küldene nekünk vissza csomagot, kérjük a feladás költségéről kérjen számlát és azt küldje meg nekünk, mert csak így tudjuk azt megtéríteni. Köszönjük megértését.